Friday 28 November 2008

Hair?!

I need serious help - oh yes I do! Lately I've been thinking a lot about my hair. My long hair. Today I look much or less like the top picture - shoulder length. And I've had a lot of hairstyles while I have lived in Oslo - much due to modelling. My problem is, educating myself to be a ballet dancer, I should really have short hair. The other day my French teacher at the Opera told me that I should give her a pair of scissors and she would make me a better dancer.. Aoch.. I've checked out some shorter haircuts. Ii have to say I've always loved Sondre Lerche's look. The long top and shorter sides. I like the cut on the model on the runway for Burberry's latest collestion (S/S 09 - found it at men.style.com).
So, what do you people think? I need tips, so please comment this.















4 comments:

Anonymous said...

Jeg synes ikke du skal klippe deg helt kort, eller Sondre-kort for den saks skyld. Du kler krøller utrolig godt, så personlig synes jeg faktisk ikke du skal ta mer enn kanskje 10-15cm av lengden, og heller ha krøller oftere! For det ser kjempebra ut på deg. Så får det heller være med dansinga; de må simpelthen akseptere at du er heit med langt hår! :)

Anonymous said...

I love your hair!

Anonymous said...

eg syns du skal klippe det kort i ytre område, og beholde en del lengde på indre området, slik at det går ned i en tung skrå lugg. va nett på kurs i Italia, og det e det som e det nyeste, dessuten sinnsykt kult, og jeg trur du hadde kledd det bra. hadde også vært kult å lagt noen farge effekter.
hilsen din ex-dansepartner, som nå e herrefrisør....

Anonymous said...

Oh no! Må du klippe deg?! Misforstp meg rett, du kler alt så du blir garantert fin med kort hår også.

Hvis jeg var deg ville jeg klippet en kort gutteklipp, kortere enn Sondres, en typisk posh-engelsk-5-åring-klipp. Forstår?

Du har så sykt bra stil så en litt "vanlig" og ordinær klipp blir enda mer interressant på deg.

Det er alltid moro med en forandring.